Všetky témy

Budget Cut. 4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Woska Martin, Zacko JaroTriad, Bratislava (2021)
Spoločenské vedy > Ekonomika, firmy, podnikanie
kód produktu: 150753
vydanie:1..
počet strán:165
ilustrácie:Tomáš Skica Bánik
jazyk:slovenský
väzba:brožovaná
formát:135x205
stav knihy: dobrý
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).

 
   Admin kit